بهترین فیلم های اکشن 2020 دوبله فارسی بدون سانسور - فیلم های مناسب برای ایام قرنطینه | نودی (2024)

هر موقع که به پایان هر سال میلادی نزدیک می شویم ؛ موضوع داغ بهترین‌ ها در هر حوزه ‌ای مطرح می شود و قطعا صنعت سینما نیز از این قضیه مستثنی نمی باشد. سال ۲۰۲۰ میلادی هم با همه بدی ‌های خود به انتها رسید و تاثیر رخداد های بد این سال را که ناشی از کرونا می باشند را به وضوح می ‌توان بر روی سینما نیز مشاهده نمود . در ادامه این مطلب ، نگاهی داشته ایم به چند مورد از بهترین فیلم های سینمایی اکشن سال 2020 که آنان را می توانید با کیفیت عالی و دوبله فارسی و همچنین به صورت بدون سانسور ، بیابید و تماشا کنید .

فیلم Bad Boys for Life

کارگردان :بلال فلاح ، عادل الاربی

نویسنده فیلمنامه : پیتر کریگ ، جو کارنهان

فهرست بازیگران :مارتین لارنس ، ویل اسمیت ، ونسا هاجنز ، پاولا نونز و…

میانگین امتیازات درIMDB:۶.۶

میانگین امتیازات در متاکریتیک:۵۹ از ۱۰۰

خلاصه ماجرا :پس از گذر سالیان سال از آغاز همکاری دو مامور پلیس شهر میامی (مایک لاوری و مارکوس برنت ) ، هماکنون ضروری است تا آنان با یک مادر و پسر که به قاچاق مواد مخدر مشغول می باشند ؛ روبه ‌رو بشوند. افزایش سن مارکوس ، قضایای جالبی را در مسیر آنان ایجاد می کند.

فیلم سینمایی Bad Boys یا همان پسران بد را می‌توان جزو پرطرفدار‌ترین مجموعه‌های اکشن محسوب کرد که با طنز بسیار جالب و به ‌جای خود طرفداران زیادی را به خود جلب نموده اند.

سری فیلم‌های پسران بد ، با دارا بودن طنزی به ‌جا و بامزه ، قطعا جزو بهترین فیلم‌‌های اکشن کمدی به حساب می آید که خیلی راحت می‌ تواند شما را سرگرم بکند. این فیلم بواسطه استودیو کلمبیا پیکچرز و با بودجه‌ای معادل ۹۰ میلیون دلار تولید و در تاریخ ۱۷ ژانویه (۲۷ دی ۱۳۹۸) اکران گردید.

این فیلم سینمایی با فروش بسیار عالی خود که از مرز ۴۲۵ میلیون فراتر رفت ؛ از فیلم‌های موفق سال در گیشه ها بود که موفق شد تا رکورد فروش ماه ژانویه را هم بشکند. چنانچه قسمت‌های پیشین این ویدیو را تماشا نموده ‌و از آنان لذت بردید ؛ توصیه می شود تماشا کردن این فیلم جذاب را در الویت خود قرار دهید که به‌ آسانی می ‌تواند موجب خندیدن شما شود.

همچنین بخوانید :بهترین تنظیمات اسکوپ پابجی برای گوشی بدون ژیروسکوپ

فیلم Extraction

کارگردان :سم هارگریو

نویسنده فیلمنامه :جو روسو

اسامی بازیگران :راندیپ هودا ، کریس همسورث ، گلشیفته فراهانی ، دیوید هاربر و…

میانگین امتیازات درIMDB:۶.۷

میانگین امتیازات در متاکریتیک:۵۶ از ۱۰۰

خلاصه ماجرا :با به سرقت رفتن پسر یکی از بزرگ‌ ترین قاچاقچیان اسلحه در جهان قاچاق و فروش غیرقانونی سلاح‌ های گوناگون در یکی از غیرقابل ‌نفوذ‌ترین شهرهای جهان ، وی با استخدام نمودن مزدوری با ‌نام راک ، سعی می‌ نماید تا پسر خود را پیدا کرده و او را بازگرداند.

فیلم‌ های اکشن در سالیان گذشته ، بیش از آنکه به‌ دنبال یک داستان و هدف جذابی باشند ؛ اکثرا به سمت صحنه‌های اکشن افسارگریخته و پر رنگ و لعاب رفته اند ؛ موردی که در فیلم Extraction نیز به‌ خوبی قابل لمس می باشد و چنانچه به دنبال یک اکشن دیوانه ‌وار می باشید ؛ این فیلم قادر است تا یک گزینه بسیار مناسبی تلقی شود.

البته ضروری است تا به این موضوع نیز اشاره نماییم که این فیلم ، در به‌ تصویر کشیدن این نوع تصاویر اکشن ، تمام توان خود را صرف می کنند و از هیچ چیزی به منظور بهتر کردن اکشن موجود در داستان خود ، پرهیز نمی ‌نمایند ؛ لذا شاید بتوان ضعف‌ های داستان و فیلم ‌نامه این فیلم را به موجب صحنه‌های اکشن باکیفیت موجود در آن نادیده گرفت و همین موضوع هم فیلم استخراج را در بین بهترین فیلم های اکشن سال ۲۰۲۰ جای می ‌دهد.

این فیلمسینمایی با بودجه ‌ای معادل ۶۵ میلیون دلاری بواسطه شرکت AGBO و با همکاری شرکت‌های India Take One و Thematic Entertainment ساختع و بواسطه شبکه آنلاین استریم ‌محور Netflix پخش گردید. تولید این فیلم از سال ۲۰۱۸ آغاز و مراحل فیلم ‌برداری آن در کشورهای گوناگونی همچون هند و تایلند صورت گرفت.

این فیلم توانست تا در هفته اول پخش خود ، عنوان پربیننده‌ترین برنامه شبکه نتفلیکس در هفته ابتدایی پخش را کسب کند و با آمار ۹۰ میلیون بازدید در ماه اول موفق شد تا عنوان بزرگ‌ ترین افتتاحیه یک ویدیو سینمایی در این شبکه استریم‌محور را به ‌خود اختصاص بدهد ؛ لذا می‌توان از این فیلم ، انتظار یک فیلم اکشن باکیفیت را داشت.

همچنین بخوانید :چگونه بفهمیم پلاک فعال داریم ؟

بهترین فیلم های اکشن 2020 دوبله فارسی بدون سانسور - فیلم های مناسب برای ایام قرنطینه | نودی (1)

فیلم Lost Bullet

کارگردان :گیام پیر

نویسنده فیلمنامه :گیام پیر

لیست بازیگران :نیکولاس دوواشل ، رمزی بدیا ، آلبان لنوار و…

میانگین امتیازات فیلم درIMDB:۶.۲|میانگین امتیازات این فیلم در سایت متاکریتیک:۷۸ از ۱۰۰

خلاصه ماجرا :داستان این ویدیو سینمایی در ارتباط با شخصیتلینو ، مکانیک به نسبت نابغه ماشین‌های سریع می باشد که به موجب یک اتفاق ، گیر پلیس می ‌افتد. او بعد از مدتی متوجه فساد موجود در نیرو های پلیس می گردد و تصمیم بر این می ‌گیرد تا با مشتاق نشان دادن خود نسبت‌ به همکاری با آنان ، بتواند انتقام مربی خود را گرفته و بی ‌گناهی خود را ثابت نماید.

همچنین بخوانید :بهترین فیلم های ایرانی سال ۹۹

فیلم Greenland

کارگردان :ریک رومن وو

نویسنده فیلمنامه :کریس اسپارلینگ

اسامی بازیگران :جرارد باتلر، اسکات گلن ، راجر دیل فلوید ، مورنا باکارین و…

میانگین امتیازات درIMDB:۶.۴

میانگین امتیازات در متاکریتیک:۶۱ از ۱۰۰

خلاصه ماجرا :بعد از اصابت قطعات یک ستاره دنباله‌ دار با سیاره زمین ، یک فاجعه طبیعی در حال تهدید کردن زندگی انسbان ‌ها می باشد. دراین بین اما جان گریتی همراه با همسر و فرزند خود ، سفری را با هدف بقا و یافتن یک سرپناه امن شروع کرده‌اند که در این مسیر هم با اتفاقاتی خطرناک مواجه می ‌شوند.

به اتفاقات سال ۲۰۲۰ میلادی می‌ توان با چشم اتفاقات آخرالزمانی نگاه نمود که مردم دنیا ، با انواع بلاهای طبیعی و غیرطبیعی مواجه و به‌ دنبال یافتن راه فرار بودند. این فیلم دقیقا جهانی اینچنینی را در جلوی ما قرار می‌ دهد و با به نمایش گذاشتن یک فاجعه طبیعی ، انسان‌ها را در آخرالزمانی ترسناک به حال خودشان رها می ‌کند. دراین فیلم ، احساسات مردم در موقع اتفاق افتادن فاجعه ، بسیار ‌خوب به‌تصویر کشیده شده است که می‌توان آن را قوی‌ترین جنبه فیلم به حساب آورد.

فیلم Greenland شاید در اصل یک فیلم پر از کلیشه‌های هالیوودی باشد ؛ اما قطعا تماشای آن در وضعیت حال قادر است تا شما را سرگرم کند. کارگردان این فیلم با بهره گیری به جا از کلیشه ‌های سینمای فاجعه ، بسیار ‌خوب یک خانواده را درمقابل یک فاجعه طبیعی قرار می‌دهد. پس از گذشتن از کلیشه‌ های فیلم ، به ایفای نقش بازیگران این فیلم می ‌رسیم که جزو نکات مثبت آن به حساب می آید.

این ویدیو سینمایی با تهیه‌کنندگیباسیل ایوانیک ، جرار باتلر ، آلن سیگل ، سباستین ریباد بواسطه شرکت Thunder Road با بودجه ‌ای در حدود ۳۵ میلیون دلار ساخته و توسط STX Entertainment پخش شد. فروش گیشه این فیلم نیز از مرز ۴۷ میلیون دلار گذر کرد که با توجه ‌به گسترش بیماری کرونا و پخش شدگی آن در شبکه HBO Max ، نمی‌توان ایرادی به آن گرفت.

همچنین بخوانید :چگونه بفهمیم سیمکارت به نام کیست ؟

بهترین فیلم های اکشن 2020 دوبله فارسی بدون سانسور - فیلم های مناسب برای ایام قرنطینه | نودی (2)

فیلم The Outpost

کارگردان :راد لوری

نویسندگان فیلمنامه :پل تاماسی ، اریک جانسون

فهرست بازیگران :کلب لندری جونز، اورلاندو بلوم ، میلو گیبسون اسکات ایستوود و…

میانگین امتیازات درIMDB:۶.۸

میانگین امتیازات در متاکریتیک:۷۱ از ۱۰۰

خلاصه ماجرا :داستان این فیلم سینمایی در رابطه با گروهی ۵۳ نفره از سربازان آمریکایی در جریان می باشد که در یک عملیات آزادسازی بلندمدت در برابر حدودا ۴۰۰ نفر از نیروی ‌های دشمن در مناطقی در شمال کشور افغانستان جای گرفته اند.

در حقیقت این ویدیو ، یک اثر اقتباسی از روی رمانی با همین اسم اثراریک جانسون و پل تاماسیمحسوب می شود و سعی بر این دارد تا وجهه تاریک و سختی‌های یک جنگ نظامی را از سمت سربازان حاضر در آن ، ‌نمایش دهد. شاید آغاز این فیلم اندکی خسته ‌کننده به ‌نظر آید ولی هرچقدر که فیلم جلو‌تر می‌ رود ؛ بهتر می ‌شود و این اجازه را به مخاطب نمی‌ دهد تا ثانیه ‌ای از آن چشم بردارید. این فیلم با دیالوگ‌های آغا می گردد و کارگردان این فیلم هم با مهارت بسیار زیادی که دارا است ؛ آشوب ‌های منطقه جنگی و مشکلات سربازان را به نمایش می گذارد. در آخر ماجرا نیز فیلم با افرادی که دارای تجربه حضور در این نبرد خونین بوده اند ؛ مصاحبه می نماید تا در حقیقی ‌ترین شکل ممکن ، این نبرد را به بیننده بتواند نشان بدهد.

بهترین فیلم های اکشن 2020 دوبله فارسی بدون سانسور - فیلم های مناسب برای ایام قرنطینه | نودی (3)

سردبیر

بهترین فیلم های اکشن 2020 دوبله فارسی بدون سانسور - فیلم های مناسب برای ایام قرنطینه | نودی (2024)
Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Velia Krajcik

Last Updated:

Views: 6372

Rating: 4.3 / 5 (54 voted)

Reviews: 85% of readers found this page helpful

Author information

Name: Velia Krajcik

Birthday: 1996-07-27

Address: 520 Balistreri Mount, South Armand, OR 60528

Phone: +466880739437

Job: Future Retail Associate

Hobby: Polo, Scouting, Worldbuilding, Cosplaying, Photography, Rowing, Nordic skating

Introduction: My name is Velia Krajcik, I am a handsome, clean, lucky, gleaming, magnificent, proud, glorious person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.